Роберт Чалдині
Роберт Чалдині — американський фахівець в галузі соціальної психології та маркетингу, автор світового бестселера «Психологія впливу».
Роберт Чалдині — експериментальний соціальний психолог. Він вивчає психологію поступливості та з'ясовує дію механізмів прохань і вимог, які називає «знаряддями впливу».
Чалдині досліджує загальні теоретичні принципи успішних продажів, на основі яких він розробив програму навчання. Класичною в соціальній психології стала його праця «Психологія впливу» — один з найкращих навчальних посібників, в якому сучасному аналізу піддаються механізми мотивації, засвоєння інформації та прийняття рішень. Загальний наклад цієї книги в усьому світі перевищив мільйон примірників, вона перекладена безліччю мовами. Своєрідним продовженням «Психологія впливу» є книга «Переконання: революційний метод впливу на людей», над якою він працював 30 років.
Свої лекції на тему психології впливу Чалдині з великим успіхом читав працівникам таких компаній, як IBM, Microsoft, Google, Ericsson, Coca-Cola, Kodak, з увагою до його виступів поставилися також представники НАТО і міністерства юстиції США.
Книги автора