Оновлена інформація щодо замовлень під час VIVAT SALE

Друзі, хочемо бути з вами відвертими. Коли ми запускали серпневий розпродаж, ми готувалися — і технічно, і організаційно. Ми маємо досвід щомісячних акцій, а також великих розпродажів кілька разів на рік. Але навіть із підготовкою наша система не витримала такої кількості книголюбів.
Минуло вже 8 днів після завершення акції, і зараз ми опрацювали близько 60% замовлень. Це багато, але ми чудово усвідомлюємо: для тих, хто ще чекає, кожен день здається надто довгим. Нам прикро, що склалася така ситуація.
У Vivat нам важливо, щоб книжки були доступними, а також робимо все, щоб залучити до читання якомога більше українців. Ми хочемо, щоб книжка залишалася поруч у непрості часи, щоб вона була приводом для радості й підтримки, місцем зустрічі з новими ідеями та людьми. Саме тому ми робимо все, щоб було більше книгарень в різних містах — бо це простори для ком’юніті, де люди знайомляться, обговорюють книжки, приходять на події, і де формується відчуття спільності.
Ми працюємо над тим, щоб одночасно розвивати інфраструктуру для читачів і зберігати прозорість у комунікації.
Якщо ви робили замовлення в акційний період 19-26 серпня і ще не отримали його — просимо заповнити цю форму: https://forms.gle/fg7XcuqkPo7j9jHs7
Також ми підготували відповіді щодо частих запитань, які виникають стосовно заповнення форми та обробки цих звернень.
✅ Хто має заповнити форму?
Форму мають заповнити всі, хто робив замовлення в період 19–26 серпня — і поки що не отримав його. Це стосується і акційних, і неакційних книжок.
Якщо ви заповнили форму, а потім змінили своє рішення щодо замовлення, ви можете заповнити її повторно й ми врахуємо оновлення.
✅ Скільки часу обробляється форма?
Форма не обробляється в один день — команда працює над нею поступово, порціями. Ми бачимо всі ваші заявки, жодна не губиться, проте це займе певний час. Відповіддю на форму є: відправка замовлення, часткова відправка замовлення,
повернення коштів, скасування замовлення, отримання промокоду.
✅ Коли я отримаю своє замовлення?
Зараз ми не можемо назвати точні терміни відправки. Якщо ви готові чекати, будь ласка, зазначте це у формі. Якщо ні — оберіть у формі опцію повернення коштів. Це допоможе нам швидше розставити пріоритети.
✅ Коли повернуть кошти?
Повернення коштів уже відбувається. Але заявки на повернення опрацьовуються партіями — залежно від дати й часу заповнення форми. Орієнтовно гроші повертаються за 3–5 днів, але через особливості роботи деяких банків ми вказуємо запас у 14 робочих днів.
✅ Коли я отримаю промокод-компенсацію?
Промокод на «2х» буде розісланий наступного тижня. Ми надішлемо його разом із поясненнями та термінами використання. Ним можна буде скористатися з 20.09 до 20.10. Можна буде оплатити все замовлення. Промокод дятиме на паперові книжки видавництва Vivat включно із передзамовленнями. Не діятиме на книжки інших видавництв і мерч.
Зверніть, будь ласка, увагу, що електронні листи можуть потрапляти у теки «Промоакції» чи «Спам». Просимо перевіряти і їх.
✅ А якщо я у формі обрав чекати, то не отримаю знижки на наступні замовлення? А якщо я отримав замовлення раніше, але теж довго чекав?
Незалежно від того, яку відповідь ви обрали у формі (чекати, скасувати замовлення чи повернути кошти), усі учасники додатково отримають від нас промокод на знижку.
Це наш спосіб подякувати вам за терпіння, розуміння й небайдужість. Надішлемо промокод на знижку пізніше, після завершення обробки всіх заявок.
✅ Чому зараз не відповідають у чаті?
Зараз у пріоритеті — оброблення форми, бо саме це пришвидшує відправку замовлень. У чаті відповіді на запитання про терміни ми не можемо дати, щоб не створювати плутанини. Якщо з вашим замовленням виникнуть конкретні питання, наші колеги обов’язково напишуть вам.
Щиро дякуємо вам за терпіння і довіру. Ми бачимо кожне ваше звернення і працюємо над тим, щоб ситуація більше не повторилася 💚