VIVAT SALE: відповідаємо на ваші запитання щодо замовлень

Цього тижня на сайті та в офлайн-книгарнях Vivat стартував масштабний розпродаж зі знижками до 80%. Ваша залученість та активність з початку акції 19 серпня — просто неймовірні! Ми невимовно вдячні за вашу увагу до акції та дуже радіємо, що ви оцінили цю можливість поповнити свої бібліотеки чудовими книжечками.
Ніде правди діти, така активність на сайті й кількість замовлень навантажує ресурс, тож він іноді працює з перебоями й ви можете почати хвилюватися щодо своїх замовлень. Наразі через велику навантаженість не працює телефонна лінія, наші феї з команди підтримки обробляють усі запити в чаті.
При цьому є багато типових запитань, відповіді на які ви можете отримати вже, — ми опублікували їх у соцмережах та дублюємо у блозі Vivat для вашої зручності. Перевіряйте, чи є тут відповідь, що допоможе вам 👇
🤔 Коли відправлять моє замовлення?
Через рекордну кількість замовлень відправка книжок зі складу може затримуватися. Ми перепрошуємо за тимчасові незручності й дуже цінуємо ваше терпіння 💚
UPD від 4 вересня: За 8 днів після завершення акції ми опрацювали близько 60% замовлень. Це багато, але ми чудово усвідомлюємо: для тих, хто ще чекає, кожен день здається надто довгим. Нам прикро, що ви потрапили у цю ситуацію.
Якщо ви робили замовлення в акційний період 19-26 серпня і ще не отримали його — будь ласка, заповніть цю форму: https://forms.gle/fg7XcuqkPo7j9jHs7
✅ Хто має заповнити форму?
Форму мають заповнити всі, хто робив замовлення в період 19–26 серпня — і поки що не отримав його. Це стосується і акційних, і неакційних книжок.
Якщо ви заповнили форму, а потім змінили своє рішення щодо замовлення, ви можете заповнити її повторно й ми врахуємо оновлення.
✅ Скільки часу обробляється форма?
Форма не обробляється в один день — команда працює над нею поступово, порціями. Ми бачимо всі ваші заявки, жодна не губиться, проте це займе певний час. Відповіддю на форму є: відправка замовлення, часткова відправка замовлення,
повернення коштів, скасування замовлення, отримання промокоду.
✅ Коли я отримаю своє замовлення?
Зараз ми не можемо назвати точні терміни відправки. Якщо ви готові чекати, будь ласка, зазначте це у формі. Якщо ні — оберіть у формі опцію повернення коштів. Це допоможе нам швидше розставити пріоритети.
✅ Коли повернуть кошти?
Повернення коштів уже відбувається. Але заявки на повернення опрацьовуються партіями — залежно від дати й часу заповнення форми. Орієнтовно гроші повертаються за 3–5 днів, але через особливості роботи деяких банків ми вказуємо запас у 14 робочих днів.
✅ Коли я отримаю промокод-компенсацію?
Промокод на «2х» буде розісланий наступного тижня. Ми надішлемо його разом із поясненнями та термінами використання. Ним можна буде скористатися з 20.09 до 20.10. Можна буде оплатити все замовлення. Промокод дятиме на паперові книжки видавництва Vivat включно із передзамовленнями. Не діятиме на книжки інших видавництв і мерч.
Зверніть, будь ласка, увагу, що електронні листи можуть потрапляти у теки «Промоакції» чи «Спам». Просимо перевіряти і їх.
✅ А якщо я у формі обрав чекати, то не отримаю знижки на наступні замовлення? А якщо я отримав замовлення раніше, але теж довго чекав?
Незалежно від того, яку відповідь ви обрали у формі (чекати, скасувати замовлення чи повернути кошти), усі учасники додатково отримають від нас промокод на знижку.
Це наш спосіб подякувати вам за терпіння, розуміння й небайдужість. Надішлемо промокод на знижку пізніше, після завершення обробки всіх заявок.
✅ Чому зараз не відповідають у чаті?
Зараз у пріоритеті — оброблення форми, бо саме це пришвидшує відправку замовлень. У чаті відповіді на запитання про терміни ми не можемо дати, щоб не створювати плутанини. Якщо з вашим замовленням виникнуть конкретні питання, наші колеги обов’язково напишуть вам.
Ми бачимо кожне ваше звернення і працюємо над тим, щоб ситуація більше не повторилася.
🤔 Як дізнатися статус замовлення?
Через технічні нюанси гаряча лінія не працює. Ми опрацьовуємо замовлення у порядку надходження, й зміни у статусі вашого замовлення буде відображено у особистому кабінеті щойно наші книжкові феї дістануться до нього у черзі. Крім того, щойно буде сформовано накладну для відправки, ви отримаєте її на вказаний у замовленні номер.
🤔 Як зрозуміти, чи в моєму замовленні будуть всі книжки?
Якщо ви оформили замовлення, коли книги були «в наявності», вони автоматично резервуються за вами. Якщо ви бачите, що зараз на сайті книжка має статус «немає в наявності», майте на увазі, що це стосується лише нових покупок.
Якщо під час комплектування замовлення виникнуть якісь труднощі, ми обов’язково з вами зв’яжемося.
🤔 Чи можна об’єднати кілька замовлень в одне?
Ні, замовлення не об’єднуємо. Усі вони йдуть окремо.
🤔 Чи можна роз’єднати замовлення на частини?
Ні, ми не ділимо оформлені замовлення на кілька відправок.
🤔 Що означає статус «В процесі» в особистому кабінеті?
- Якщо ви вибрали оплату при отриманні, цей статус означає, що замовлення перебуває в черзі на обробку та збірку.
- Якщо вибрали онлайн-оплату, але вона не пройшла — замовлення автоматично анулюється системою.
- Якщо замовлення відмічене «Оплачено» — воно прийняте й переходить у роботу.
🤔 Що робити, якщо виникли проблеми з оплатою?
Якщо онлайн-оплата не пройшла, замовлення автоматично анулюється. Ви можете оформити нове й вибрати зручний спосіб оплати.
🤔 Чому частини акційних книжок вже немає в наявності?
Акційні книжки мають обмежену кількість примірників. Ми вже додавали деякі позиції в наявність повторно, але їх розкупили дуже швидко. Згодом ще перевіримо склад, можливо, з’являться додаткові примірники. Акція спрямована передусім на продаж старіших видань, тому пропозиції напряму залежать від залишків.
Сподіваємося, серед цих відповідей знайшлася потрібна вам. Ще раз дякуємо за те, що підтримуєте українське книговидання та замовляєте книжки у Vivat. Ми щасливі мати таких чудових, активних клієнтів 💚