VIVAT SALE: відповідаємо на ваші запитання щодо замовлень

...
|
Категорія
VIVAT SALE: відповідаємо на ваші запитання щодо замовлень - Vivat

Цього тижня на сайті та в офлайн-книгарнях Vivat стартував масштабний розпродаж зі знижками до 80%. Ваша залученість та активність з початку акції 19 серпня — просто неймовірні! Ми невимовно вдячні за вашу увагу до акції та дуже радіємо, що ви оцінили цю можливість поповнити свої бібліотеки чудовими книжечками.

Ніде правди діти, така активність на сайті й кількість замовлень навантажує ресурс, тож він іноді працює з перебоями й ви можете почати хвилюватися щодо своїх замовлень. Наразі через велику навантаженість не працює телефонна лінія, наші феї з команди підтримки обробляють усі запити в чаті.

При цьому є багато типових запитань, відповіді на які ви можете отримати вже, — ми опублікували їх у соцмережах та дублюємо у блозі Vivat для вашої зручності. Перевіряйте, чи є тут відповідь, що допоможе вам 👇

🤔 Коли відправлять моє замовлення?

Через рекордну кількість замовлень термін відправки книжок зі складу зараз становить 6–7 робочих днів. Усі замовлення обробляються за чергою надходження. Ми перепрошуємо за тимчасові незручності й дуже цінуємо ваше терпіння 💚

🤔 Як дізнатися статус замовлення?

Через технічні нюанси гаряча лінія не працює. Ми опрацьовуємо замовлення у порядку надходження, й зміни у статусі вашого замовлення буде відображено у особистому кабінеті щойно наші книжкові феї дістануться до нього у черзі. Крім того, щойно буде сформовано накладну для відправки, ви отримаєте її на вказаний у замовленні номер. 

🤔 Як зрозуміти, чи в моєму замовленні будуть всі книжки?

Якщо ви оформили замовлення, коли книги були «в наявності», вони автоматично резервуються за вами. Якщо ви бачите, що зараз на сайті книжка має статус «немає в наявності», майте на увазі, що це стосується лише нових покупок.

Якщо під час комплектування замовлення виникнуть якісь труднощі, ми обов’язково з вами зв’яжемося.

🤔 Чи можна об’єднати кілька замовлень в одне?

Ні, замовлення не об’єднуємо. Усі вони йдуть окремо.

🤔 Чи можна роз’єднати замовлення на частини?

Ні, ми не ділимо оформлені замовлення на кілька відправок.

🤔 Що означає статус «В процесі» в особистому кабінеті?

  •  Якщо ви вибрали оплату при отриманні, цей статус означає, що замовлення перебуває в черзі на обробку та збірку.
  •  Якщо вибрали онлайн-оплату, але вона не пройшла — замовлення автоматично анулюється системою. 
  •  Якщо замовлення відмічене «Оплачено» — воно прийняте й переходить у роботу.

🤔 Що робити, якщо виникли проблеми з оплатою?

Якщо онлайн-оплата не пройшла, замовлення автоматично анулюється. Ви можете оформити нове й вибрати зручний спосіб оплати.

🤔 Чому частини акційних книжок вже немає в наявності? 

Акційні книжки мають обмежену кількість примірників. Ми вже додавали деякі позиції в наявність повторно, але їх розкупили дуже швидко. Згодом ще перевіримо склад, можливо, з’являться додаткові примірники. Акція спрямована передусім на продаж старіших видань, тому пропозиції напряму залежать від залишків.

 

Сподіваємося, серед цих відповідей знайшлася потрібна вам. Ще раз дякуємо за те, що підтримуєте українське книговидання та замовляєте книжки у Vivat. Ми щасливі мати таких чудових, активних клієнтів 💚