ArtHuss
Видавництво «Arthuss» — це українське видавництво, що з 2016 року легко й цікаво розповідає про візуальну культуру. Своєю місією воно вбачає розвивати креативну спільноту, занурювати простими словами у складне й наповнити життя своїх читачів красою змісту й дизайну своїх книжок. У роботі з людьми творчих професій трапляються, буває, трапляються казуси, але команда видавництва впевнена, що якісна ілюстрована книга про сучасне мистецтво вартує будь-яких компромісів і складнощів.
Видавництво «Артхасс» робить захоплення мистецтвом для людей будь-якого віку й статусу. Щоб повсякчас поповнювати каталог новинками, там стежать за світовими тенденціями культури й віддають перевагу виданням про актуальне й нещодавно досліджене, а не застарілим фактам. Книги «Arthuss» відкриють вам тематичне розмаїття незнаного, не обмежуючись літературою про візуальну культуру. Анімація, філософія, ілюстрація, урбаністика, бізнес, маркетинг — це далеко не весь список того, що ви можете пізнати глибше з креативними й якісними новинками. Ми знаємо, наскільки краса й пізнання важливі в житті людини, тому купити книги видавництво «Arthuss» можна в інтернет-книгарні Vivat.
Книги видавництва
Це видавництво було засноване 15 січня 2016 року. Їхні мистецькі видання не з тих, через чию складну й архаїчну мову тексту про мистецтво доведеться продиратись у спробах розібратись. Натхнення, яке дає краса й її розуміння, не має бути доступним лише для обраних. Тому книги «Артхасс» — це ваш провідник у світ естетичної насолоди. Одним із їхніх перших видань стала книга Сари Торнтон «33 митці у трьох актах». Вона складається з відвертих розмов з найважливішими живими художниками світу й виводить їх з тіні містифікацій. Авторка досліджує, що означає бути митцем у сучасному світі. Вихід одного з дебютних видань супроводжувала виставка-перформанс «Невідомі» в Інституті проблем сучасного мистецтва.
Дизайн: про гармонію кольорів і ідеї, що приводять до успіху
Хочете дізнатись щось особливе про дизайн і його застосування в усіх сферах людського життя? Що ж, тоді радимо придивитись і купити книги видавництво «Артхасс». Їхній каталог — це скарби для професійних дизайнерів і тих, хто хоче стати головним розумником компанії, розповідаючи незаяложені факти про візуальну культуру.
- Книга «Шалено просто: Ідея, що привела Apple до успіху» покаже зсередини, як одержимість простотою дизайну допомагала оговтатись Apple від ризику зникнення й зробила найдорожчою компанією світу в 2011 році. Розповідатиме про це не абихто, а сам Кен Сігал — креативний директор агентства Стіва Джобса.
- Видання відомого теоретика Йоганнеса Іттена допоможуть розібратись у мистецтві кольору й використовувати ці знання ефективно, а також зрозуміти науку дизайну й форми з класичним підручником дослідника.
- Книга викладача у Коледжі мистецтв і дизайну Каліфорнії Шона Адамса «Як дизайн спонукає нас думати» стане в нагоді тим, хто хоче дізнатись, як саме дизайнери впливають на формування нашої думки.
Про все, що захоплює: фотографія, ілюстрація, мода, сторітелінг
У виданнях «Arthuss» для себе знайде бажанку, певно, будь-який працівник креативної сфери й той, хто нею цікавиться. Їхні перекладні книжки отримують схвальний відгук від авторів, адже у видавництві з особливою увагою підходять до дизайнерських рішень і змін ілюстрацій. Скажімо, коли автор посібника «Як стати успішним ілюстратором» наживо побачив українське видання від «Артхасс», то зазначив, що книга має фантастичну обкладинку й цікаву верстку тексту.
Одним з хітів видавництва стала серія книг британського фотографа Генрі Керола: «Як знімати неймовірні фотографії», «Як знімати неймовірні портрети», «Як знімати неймовірні пейзажі». Написані легко й з гумором, посібники розповідають про всі необхідні засоби й розбирають роботу відомих фотографів. Модель вашої камери не має значення: практичні поради Керола допоможуть все зараз робити кращі й більш гармонійні кадри.