Найкращі книги з маркетингу для початківців

3 рок. тому
|
Категорія
Найкращі книги з маркетингу для початківців - Vivat

Правильно продумана маркетингова стратегія — запорука успіху будь-якого бізнесу. На жаль, не лише новачки, а й досвідчені маркетологи часто припускаються помилок і цим підводять свої компанії. Але ж, здавалося б, сьогодні так багато тренінгів та схем навчання, які дозволяють уникнути серйозних проколів. Насправді навчання не закінчується ніколи. Щоб ефективно прокачати вас у цій темі, видавництво «Віват» підготувало перелік книг з маркетингу для початківців, які допоможуть вам розібратися з темою та зрозуміти, як працює просування бізнесу і що потрібно для досягнення успіху.

 

Мислення швидке й повільне, Деніел Канеман

У вивченні такої галузі, як маркетинг, книги — це найголовніший інструмент. Позаяк знання, здобуті в університеті, швидко втрачають актуальність, варто орієнтуватися на найсучасніші і ще не застарілі дослідження. Першою в нашому переліку є робота Деніела Канемана. У ній автор розмірковує над тим, як наші думки згодом впливають на вчинки і все, що відбувається у житті. Чи можливо контролювати мислення? І як використати цю суперздатність у розвитку власної справи? Деніел Канеман ділить мислення на два типи: швидке й повільне. На сторінках книги ви побачите не лише докладне порівняння — ви також зможете зрозуміти, як використовувати той чи інший вид мислення для досягнення власних цілей і як навчитися швидко реагувати на різноманітні ситуації та вирішувати їх з користю і без утрат.

 

Від хорошого до величного. Чому одні компанії прориваються, а інші — ні, Джим Коллінз

Існує багато хороших компаній. Однак, звісно, не всі серед них можна назвати справді великими. На щастя, станом на сьогодні вже проведено сотні досліджень, які показують, у чому ж полягає секрет успіху великих корпорацій, які не втрачають своїх лідерських позицій протягом десятків років. У цій книзі автор проаналізував показники таких компаній, як «Fannie Mae», «Gillette», «Kroger» тощо. Тут наведені не просто сухі факти, а висновки щодо того, які умови потрібні, щоб стати не черговою хорошою фірмою, а великим бізнесом, що приносить користь цьому світу і прибуток своєму власникові.

 

Десять смертних гріхів маркетингу, Філіп Котлер

Маркетинг створений для того, щоб допомагати просуванню бізнесу, знати про всі проблеми на ринку і розробляти дієві та ефективні стратегії. Автор книги кілька років аналізував найпоширеніші помилки, яких припускаються маркетологи. Уникаючи їх, ви зможете правильно побудувати свій бізнес та реалізувати задумане, домігшись успіху й нейтралізувавши конкурентів. Ця робота буде корисна не лише підприємцям, а й менеджерам, початківцям-маркетологам і навіть студентам, які мріють створити свою справу.

 

Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг, Дуглас ван Праєт

Як часто, вибираючи ту чи іншу річ, ми звертаємо увагу на бренд? Під хорошим брендом мається на увазі якість, певна історія та цінності, які ми підтримуємо. Водночас нерідко компанії, які користуються шаленою популярністю серед покупців, відверто не дотягують до тих, хто, хоч і виготовляє якісні товари, але все ж залишається непоміченим. Чому так відбувається? Автор намагається відповісти на запитання, як з людського бажання самоствердитися та завоювати клієнтів з’являються бренди. Книга написана простою мовою і стане помічною навіть тим, хто поки що нічого не тямить у принципах брендингу та реклами. Дуглас ван Праєт посилається на достовірні дослідження й аналізує ринок, допомагаючи читачам зрозуміти, чим вони керуються, коли роблять покупки.

 

Карго-маркетинг і Україна, Олексій Філановський

Карго-культ — це один з різновидів магічного мислення, перекручена здатність аналізувати інформацію та інтерес до недоведених фактів. Сьогодні це явище активно поширилось і на сферу маркетингу. Багато брендів в Україні для свого просування вдаються до фікції та обману, а їхні клієнти й покупці, замість перевіряти все ще раз і піддавати критичному мисленню, довіряють на слово. Олексій Філановський підійшов до стратегії розвитку брендів з іншого боку. У книзі він аналізує ситуації, коли бізнес використовує карго-маркетинг, і представлені альтернативні способи просування, за яких не потрібно вводити клієнтів в оману та видавати бажане за дійсне.

 

Секрети YouTube. Посібник зі зростання кількості підписників та прибутку за допомогою відеовпливу, Шон Кеннелл, Бенджі Тревіс

З розвитком інтернету багато сфер бізнесу перекочували у всесвітню мережу. Youtube був одним з перших майданчиків, що дозволив користувачам монетизувати власну діяльність. А головна його особливість полягає в тому, що додаток залишається популярним навіть після стількох років і досі ще використовується як майданчик для просування. З цієї книги ви дізнаєтеся, як можна за допомогою Youtube заявити про себе та свою справу, які прийоми ефективні, а які вже втратили свою актуальність. Стратегії залучення підписників, основні складники успішного каналу, десять способів заробити на своєму акаунті — ви дізнаєтеся, як використовувати Youtube не лише для перегляду відео, а й для розвитку особистого бренду.

 

Чотири ключі до маркетингу послуг, Гаррі Беквіт

Є два види пропозицій на ринку: товари та послуги. І способи їх просування, хоч і багато в чому схожі, та все ж мають деякі принципові відмінності. Більшість книг про маркетинг пов’язані саме з рекламою товарів, а тому не зовсім підходять для сфери послуг. Натомість у цьому виданні зібрані всі актуальні рекомендації щодо просування власної справи в тому разі, якщо ви не виготовляєте товарів, які можна побачити чи помацати руками. Книга написана не надто простою мовою, тож підійде тим, хто бодай трохи орієнтується в темі. До речі, нею часто послуговуються на парах в університетах: автор подав наочні та живі приклади і стратегії спілкування з клієнтом для виведення свого бізнесу на якісно новий рівень.

 

7 навичок високоефективних професіоналів мережевого маркетингу, Стівен Кові

Як багато упереджень витає навколо мережевого бізнесу. Хтось вважає його обманом, хтось не йме віри, що на ньому можна заробити. Тим часом існує безліч людей, які довели, що тут також є місце для розвитку. Якщо ви хочете відкрити для себе мережевий бізнес і шукаєте книги з маркетингу в цьому напрямку, обов’язково прочитайте «7 навичок високоефективних професіоналів мережевого маркетингу» Стівена Кові. У книзі приділяється багато уваги побудові правильної команди та продуктивної взаємодії з людьми. Ви знайдете перелік навичок, необхідних кожному успішному мережевому маркетологу, а також способи розвитку цих навичок. Після кожного розділу автор дає невелике завдання, яке допоможе повправлятись і закріпити нові знання.

 

36 стратегем для керівника, Гарро фон Зенґер

Багато хто з нас спостерігав, як Китай рік за роком завойовував дедалі більший відсоток світового ринку, поки не перетворився на одного зі світових економічних лідерів. І ні для кого не секрет, що китайці використовують свої, далекі від західних цінностей, стратегії розвитку бізнесу. Але ж попереджений — значить озброєний. І, щоб гідно конкурувати з будь-ким, потрібно добре вивчити опонента. Гарро фон Зенґер протягом декількох років досліджував стратегії, якими керуються китайські керівники для просування товарів та послуг. Тут не про до кінця чесну конкуренцію, а радше про хитрощі, непрямі тактичні дії, здатності перехоплювати ініціативу та діяти на випередження. Багато стратегем з книги про маркетинг Китаю можна успішно застосовувати для досягнення мети й у нас.

 

Rework. Бізнес без забобонів, Джейсон Фрайд, Девід Гайнемаєр Генссон

Якщо вам цікаво все про маркетинг, то книги на цю тему зазвичай поєднують у собі теорії та розбір прикладів. При цьому такі видання часто написані сухою мовою і, прочитавши їх, хочеться просто закрити книгу й піти займатися своїми справами. Однак іноді зустрічаються роботи, які мають властивість того самого «чарівного стусана» і змушують змінити своє життя. І «Rework» — саме така книга. По-перше, у ній ви знайдете безліч порад щодо заснування й удосконалення власної справи. А по-друге, автор так захопливо пише й дає стільки натхнення, що, запевняємо, ви одразу підете втілювати рекомендації в життя. Книга допомагає подивитися на сучасний маркетинг у новому ракурсі, відкинувши старі й уже не актуальні стратегії. Усі поради ведуть вас крок за кроком — від ідеї власної справи до виведення бізнесу на вершину.

 

Мистецтво роздрібної торгівлі. Передові ідеї та стратегії від найуспішніших торгових компаній світу, Річард Геммонд

Якщо шукаєте книги про маркетинг товарів, ви точно оціните цю роботу. У ній зібрано аналіз просування топових компаній, які займаються роздрібною торгівлею. Ви напевно чули про таких гігантів, як «TopShop» чи «IKEA», і знаєте, що для того, щоб завоювати любов покупців, не обов’язково робити люксові товари. Важливо правильно вибудувати діалог з клієнтами, передати їм основні цінності й розробити чітку стратегію виробництва. З книги ви дізнаєтеся, як мінімізувати витрати і при цьому збільшити виробництво, як організувати роботу команди — і все це на наочних прикладах, узятих з досвіду піонерів у сфері ритейлінгу.

 

Індивідуальність бренду. Керівництво зі створення, просування та підтримки сильних брендів, Аліна Віллер

Завершує наш перелік найкращих книжок з маркетингу видання, у якому наведено дієві та актуальні алгоритми для розкручування власного бренду. Не секрет, що для того, щоб залучити покупців, треба не просто створити продукт, потрібний людям, але й продумати бренд з його цінністю та позицією на ринку. На сторінках книги ви знайдете практичні рекомендації щодо того, як виробити власний стиль і дизайн, який відрізнявся б від конкурентів, як за потреби оновити бренд, повністю змінивши історію компанії. Таблиці та діаграми, дієві кейси десятків компаній і корпорацій, сотні порад та ілюстрацій, що стануть у пригоді як досвідченим маркетологам, так і новачкам, — усе це ви знайдете на сторінках «Індивідуальності бренду».

 

Маркетинг — це окрема дисципліна в університеті, вивченню якої приділяється кілька років. Однак, як показує досвід, щоб упевнено вести власну справу і просувати успішний бізнес, не обов’язково мати відповідний диплом. Тим паче, що так багато теорії і прикладів з практики можна знайти в книжках сучасних авторів. Ми зібрали для вас найкращі видання з маркетингу, які можна читати як новачкам, так і тим, хто вже має певний досвід у веденні бізнесу. Придбати їх ви можете на сайті інтернет-магазину «Віват», де всі книги на цю тему зібрані в одній категорії для зручного пошуку. Практичні рекомендації та детальні огляди — оптимальний спосіб побачити збоку, як працює система. Вчіться на чужих помилках, щоб уникнути своїх. Успіхів вам у будь-якому починанні!